Oferta coachingu

 


Nikt nie odkryje, jak najlepiej robić daną rzecz, jeśli nie kocha jej robienia.
Przysłowie japońskie   

 

 

Coaching ma wiele twarzy. Liczba rodzajów coachingu stale rośnie, często odróżnienie jednego od drugiego bywa bardzo trudne nawet dla ekspertów w tej dziedzinie. Dlatego, zamiast wyliczać, jakie rodzaje coachingu realizujemy, chcemy odpowiedzieć na pytanie, komu oferujemy swoją pomoc w rozwoju?

 

Nasze wieloletnie doświadczenie biznesowe i doradcze oraz posiadane kompetencje  pozwalają nam zaprosić do coachingu przede wszystkim managerów, kierowników różnych szczebli oraz pracowników związanych ze sprzedażą i obsługą klienta.

 

Wierzymy, że skorzystanie z naszych usług jako zewnętrznych coachów zwiększa szanse na zachowanie obiektywizmu związane z  brakiem emocjonalnego zaangażowania w relacje występujące w organizacji. Dzięki posiadanemu doświadczeniu w biznesie potrafimy ogarnąć całość organizacji i tych aspektów jej funkcjonowania, które są związane z pracą danego managera czy pracownika.

 

Nasza przewaga coachingowa polega na umiejętności patrzenia na problemy pracowników z dwóch perspektyw: wewnętrznej i biznesowej. Nie można bowiem rozwijać swoich kompetencji w oderwaniu od środowiska, w którym na co dzień funkcjonujemy. Poprzez właściwy dobór coachów o odpowiednim doświadczeniu udaje nam się osiągnąć nie tylko cele zwiazane z rozwojem, ale także poprawiać w krótkim czasie efektywność pracy konkretnego pracownika. 
 
Wiemy, jak ważne jest zaufanie w procesie wprowadzania zmian we własne życie i dlatego oferujemy możliwość wyboru coacha po pierwszym spotkaniu. Pierwsze spotkanie ma na celu wzajemne poznanie się oraz zdiagnozowanie najważniejszych problemów, którymi powinniśmy się wspólnie zająć. Jest ono bezpłatne i nie zobowiązuje do dalszej współpracy. Jeśli jednak będą Państwo zainteresowani dalszymi spotkaniami - uzgodnimy ich harmonogram i zakres.
 
Mamy świadomość, że czas jest najcenniejszym dobrem, zwłaszcza w przypadku managerów, dlatego też część naszych spotkań może odbywać telefonicznie lub poprzez Skype'a.  
Kiedy warto poddać się procesowi coachingu? Można odpowiedzieć, że zawsze. Ale brak widocznych postępów w pracy, gorsze relacje, stres to sygnały, że zmiany są konieczne. 
 
Coaching dla managerów i kierowników to przede wszystkim pomoc w takich aspektach funkcjonowania zawodowego, jak:
 
  • rozwiązywanie problemów związanych z kontaktami interpersonalnymi (komunikacja, asertywność, inteligencja emocjonalna),
  • rozwój przywództwa,
  • delegowanie zadań,
  • zwiększenie pewności siebie i osobistego wpływu,
  • zarządzanie czasem,
  • rozwiązywanie sytuacji konfliktowych.

 

W przypadku pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta będą to problemy związane z:

 

  • planowaniem sprzedaży
  • rozpoznawaniem sytuacji u poszczególnych klientów
  • komunikacją  w procesie sprzedaży
  • rozpoznawaniem potrzeb kupujących
  • prezentacją oferty
  • kontrolą sprzedaży
  • zamykaniem sprzedaży
  • walką z konkurencją

 Zapraszamy do kontaktu

 


 

INFORMACJE KONTAKTOWE

Iwona Wielgo-Rakoczy

tel.: 500 150 757 | mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

 

Katarzyna Kieres

tel.: +48 502 035 782 | mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

 

Wyszukiwarka