Szkolenia interpersonalne

Przykładowe tematy szkoleń:

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA   

 

Korzyści:

  • nabycie umiejętności z zakresu aktywnego słuchania
  • nabycie umiejętności budowania efektywnej wypowiedzi
  • poznanie technik skutecznej argumentacji
  • zrozumienie roli procesu porozumiewania się w organizacji
  • identyfikacja własnego stylu komunikacji
  • umiejętność analizowania barier komunikacyjnych
  • opanowanie metod efektywnego komunikowania się  

Dla kogo:

wszyscy pracownicy


 

PROFESJONALNA AUTOPREZENTACJA  

 

Korzyści:

  • zapoznanie się z podstawowymi technikami prezentacji i promocji własnej osoby
  • poznanie metod kreowania pożądanego wizerunku
  • ćwiczenie umiejętności wykorzystania  wiedzy w skutecznej autopromocji
  • poznanie zasad budowania pozytywnego pierwszego wrażenia
  • poznanie metod wywierania wpływu, zasad skutecznej komunikacji oraz praw asertywności
  • rozwój umiejętności skutecznej autoprezentacji

 

Dla kogo:

kierownicy, pracownicy obsługi klienta, handlowcy 

 


ASERTYWNOŚĆ W MIEJSCU PRACY 

 

Korzyści:

  • poznanie mechanizmów zachowań asertywnych
  • ocena własnych zachowań na mapie asertywności
  • poznanie różnic między zachowaniami asertywnymi, biernymi i agresywnymi
  • trening asertywności w obszarach: przyjmowanie ocen, skuteczne odmawianie, przyjmowanie komplementów, przyjmowanie ocen krytycznych

 

Dla kogo:

wszyscy pracownicy  


STRATEGIE ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW  

 

Korzyści:

  • poznanie procesów prowokujących sytuacje konfliktowe
  • zrozumienie potrzeby konfliktu w organizacji
  • analiza strategii zarządzania konfliktem
  • poznanie metod rozwiązywania konfliktów
  • rozwój umiejętności efektywnego rozwiązywania konfliktów

 

Dla kogo:

 kierownicy, pracownicy współpracujący z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi 


 

RADZENIE SOBIE ZE STRESEM I WYPALENIEM ZAWODOWYM

Korzyści:

  • zrozumienie syndromu stresu i wypalenia zawodowego
  • umiejętność rozpoznawania potencjalnych przyczyn oraz pierwszych objawów stresu i wypalenia zawodowego
  • umiejętność analizy własnej kondycji zawodowej
  • poznanie metod przeciwdziałania stresowi i wypaleniu zawodowemu
  • lepsza organizacja czasu
  • ćwiczenie w praktyce technik pozwalających radzić sobie ze stresem

Dla kogo:

kierownicy, wszyscy pracownicy, zwłaszcza obciążeni czynnikami wywołującymi stres (np. presja czasu, obsługa klienta)

Kontakt  


 

INFORMACJE KONTAKTOWE

Iwona Wielgo-Rakoczy

tel.: 500 150 757 | mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

 

Katarzyna Kieres

tel.: +48 502 035 782 | mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

 

 

 

Wyszukiwarka